سلام
من حدود ۶ ماهه که دارم لاراول یاد میگیرم و میخوام تجربیاتم رو باهاتون به اشتراک بذارم.
لاراول واقعا فریمورک فوقالعادهایه. سیستم روتینگ، Eloquent ORM، و Blade خیلی قدرتمند هستن. اگه PHP بلدید حتما لاراول رو یاد بگیرید.
سوالی داشتید بپرسید.
پیامها
4
ع
علی احمدی
4 ماه قبل
1
کاملا موافقم! Eloquent واقعا کار با دیتابیس رو خیلی ساده کرده.
👍
1
❤️
2
😂
1
😮
1
👏
1
م
محمد رضایی
4 ماه قبل
2
لاراول عالیه. من هم ازش استفاده میکنم. سیستم Queue و Job هم خیلی کاربردیه.
👍
1
❤️
1
😢
1
م
مریم حسینی
4 ماه قبل
3
آیا لاراول برای پروژههای بزرگ هم مناسبه؟
👍
1
😂
2
😮
1
ر
رضا محمدی
4 ماه قبل
4
بله! خیلی از سایتهای بزرگ دنیا از لاراول استفاده میکنن.