بازگشت به تاپیک‌ها
ر
رضا محمدی 4 ماه قبل

تجربه من از یادگیری لاراول

سلام من حدود ۶ ماهه که دارم لاراول یاد می‌گیرم و می‌خوام تجربیاتم رو باهاتون به اشتراک بذارم. لاراول واقعا فریمورک فوق‌العاده‌ایه. سیستم روتینگ، Eloquent ORM، و Blade خیلی قدرتمند هستن. اگه PHP بلدید حتما لاراول رو یاد بگیرید. سوالی داشتید بپرسید.

پیام‌ها
4
ع
علی احمدی 4 ماه قبل
1

کاملا موافقم! Eloquent واقعا کار با دیتابیس رو خیلی ساده کرده.

👍 1 ❤️ 2 😂 1 😮 1 👏 1
م
محمد رضایی 4 ماه قبل
2

لاراول عالیه. من هم ازش استفاده می‌کنم. سیستم Queue و Job هم خیلی کاربردیه.

👍 1 ❤️ 1 😢 1
م
مریم حسینی 4 ماه قبل
3

آیا لاراول برای پروژه‌های بزرگ هم مناسبه؟

👍 1 😂 2 😮 1
ر
رضا محمدی 4 ماه قبل
4

بله! خیلی از سایت‌های بزرگ دنیا از لاراول استفاده می‌کنن.

👍 1 ❤️ 1 😮 1 👏 3

برای ارسال پیام باید وارد شوید.

ورود ثبت‌نام