سلام به همه
من چند سالی هست که طراحی گرافیک انجام میدم و میخوام ابزارهای جدید رو بشناسم. فتوشاپ و ایلاستریتور رو خوب بلدم ولی میخوام با ابزارهای آنلاین مثل فیگما و Canva هم کار کنم.
اگه کسی تجربهای داره لطفا بگه.
پیامها
4
م
مدیر سایت
4 ماه قبل
1
عالی بود
❤️
1
ع
علی احمدی
4 ماه قبل
2
فیگما واقعا عالیه! مخصوصا برای کار تیمی و طراحی رابط کاربری. رایگانم هست.
👍
2
😢
2
م
محمد رضایی
4 ماه قبل
3
من Canva استفاده میکنم برای پستهای شبکه اجتماعی. خیلی سریع و راحته.